7 תשובות
כי למה שיעשו את זה
אולי כי הם עסוקים בדברים אחרים כמו בית ספר או כי זה פןגע להם בפרטיות יש חוק כזה
שואל השאלה:
כי זה נראה ממש כיף ולא ידברו שם על פוליטיקה
כי זה נראה ממש כיף ולא ידברו שם על פוליטיקה
כי אי אפשר לסגור קטינים בבית אחד למשך חודש
לדעתי זה יהיה משעמם כמו הזה של המבוגרים
ולתת לכולם לישון ביחד
שואל השאלה:
מה הבעיה לסגור זה לא משהו בלתי אפשרי
מה הבעיה לסגור זה לא משהו בלתי אפשרי
באותו הנושא: