9 תשובות
כן, אין בעיה
גבולי מאוד
אנונימית
אם יש רגשות לאחד מהם , אפילו קצת , אז בעייתי..
אין בעיה אבל זה לא ירגיש ככה ולא יראה רק ידידים
תלוי באנשים
זה לא הופך אתכם לזוג
אבל הסבירה יכולה לחשוב שכן
בכל אופן אם אתם בטוחים בקשר שלכם תחזיקו ידיים ואל תשימו על אף אחד.
כן
אין בעיה הם ידידים :)
ממתי ידידים מחזיקים ידים?!*_*
אנונימית