5 תשובות
אומייגאד כןן
קצת
אני שרופה עליה!
בעברית הכל נשמה רע יותר אבל כן זה נחמד
לא ממש דומה
שואל השאלה:
יש עוד קטע נחמד שעשו לה בסרט בעברית
הנה
אנונימית