5 תשובות
אומייגאד כןן
קצת
אני שרופה עליה!
בעברית הכל נשמה רע יותר אבל כן זה נחמד
בעברית הכל נשמה רע יותר אבל כן זה נחמד
לא ממש דומה
אנונימית
באותו הנושא: