8 תשובות
וואי לגמרי. היא מהממת ברמות
היא יפה ממשש
היא לא
היא מהממת
היא אחת היפות אבל לא הכי יפה שראיתי
היא מהממת
היא יפה מאוד אבל לא ממש ככה.. קיצור יפה טוב לא מושלמת חח
אם זאת הדעה שלך - על הכיפאק - גם אני חושבת שהיא יפה.
אבל לדעתי טעם זה משהו אינדיבידואלי ואין אחת ש"הכי יפה". - דעתי
אבל לדעתי טעם זה משהו אינדיבידואלי ואין אחת ש"הכי יפה". - דעתי