4 תשובות
לא מכיר את הבית ספר אבל אם קרובים שלך ממליצים לך ויש לך אפשרות לעבור ואין לך שום סיבה למה לא לעבור אז
המון חברים שלי היו שם, לא ממש מומלץ מבחינתם
אחרי הלימודים אתה מיועד לחיל האוויר בעיקר לטכני (שזה תפקיד מזעזע), אתה כל הזמן על מדים בבית ספר
אני לא מכירה את הבית ספר הזה אבל אם בן דוד שלך אומר שזה בית ספר טוב כנראה שהוא באמת מתכוון ויודע אחרת למה שישקר. אולי תנסי לחפש בגוגל את הבית ספר ולראות מבנה ופעילות שעושים שם וזה יעזור לך יותר להחליט.
לא מכיר אותו מקרוב אבל לפי מה ששמעתי עליו הוא לא משהו (כמו בגדול שאר בתי הספר של חיל האוויר).
אם מעניין אותך משהו צבאי תשקול פנימייה - קציני ים, הפנמ"צ בחיפה, דברים רציניים יותר...