12 תשובות
יש באיגוד/הסתדרות המורים, קנינו שם ב10 שקל
עדיין אפשר לקנות מכל הנחה שיש לדעתי אבל אני לא חושבת שתמצאי הנחה עכשיו, כאילו אנשים חורשים את האינטרנט ומחפשים במשך ימים שלמים הנחות .
תקני לדעתי מחיר מלא זה יחסית זול
את יכולה לקנות ביחד עם כמה חברות ואז לראות ביחד
או שאם את רוצה רק בשביל הפסטיגל (בלי כל המשחקים והפעילויות) תלכי לחברה/משפחה ותראי איתם
בהצלחה אם תצליחי
תקני לדעתי מחיר מלא זה יחסית זול
את יכולה לקנות ביחד עם כמה חברות ואז לראות ביחד
או שאם את רוצה רק בשביל הפסטיגל (בלי כל המשחקים והפעילויות) תלכי לחברה/משפחה ותראי איתם
בהצלחה אם תצליחי
שואל השאלה:
איפה ראית בהסתדרות המורים? כי לא רשום לי בשום מקום שזה זמין או משהו. אין לי אפילו אפשרות למשהו שקשור לזה
איפה ראית בהסתדרות המורים? כי לא רשום לי בשום מקום שזה זמין או משהו. אין לי אפילו אפשרות למשהו שקשור לזה
אנונימית
באיגוד/הסתדרות המורים הם עדיין מוכרים ב10 שקל
את צריכה להיכנס לאתר של הסתדרות המורים ויש להם כרטיס מיוחד לזה
יש לך כרטיס של הסתדרות המורים?
כי זה פתוח רק למי שיש לו כרטיס שלהם..
אולי בגלל זה את לא מוצאת
כי זה פתוח רק למי שיש לו כרטיס שלהם..
אולי בגלל זה את לא מוצאת
לי? לא לאמא שלי יש
שואל השאלה:
רגע אבל נכנסתי לאתר של הסתדרות המורים ואני עדיין לא מוצאת שום אפשרות.
וכן גם לאמא שלי יש
רגע אבל נכנסתי לאתר של הסתדרות המורים ואני עדיין לא מוצאת שום אפשרות.
וכן גם לאמא שלי יש
אנונימית
אני אתמול קניתי כרטיס משם תחפשי פסטיגל
קניתי לפני שהתחיל הפסטיגל אז יכול להיות שכבר אין, אבל אני חושבת שיש תבדקי
שואל השאלה:
סבבה תודה רבהה❤
סבבה תודה רבהה❤
אנונימית
בבקשה
באותו הנושא: