12 תשובות
סליחה אבל אני לא בן 7
חס וחלילה
לא, הפסטיגלים ממש הידרדרו...
לא מה אני משועממת?
לא יהיה פסטיגל
אנונימית
מה
לא
לא
הפסטיגל הזה ניראלי שונה מהאחרים הביאו מלא שחקנים טובים מפעם אבל לא ניראלי שאשלם שבעים שקל בשביל לצפות בפסטיגל מהבית כל ההרגשה של פסטיגל זה לראות את זה במציאות
אם זה לא היה מהבית (הכוונה אם לא הייתה קורונה)
הייתי רוצה ללכת ואולי הייתי קונה כי הביאו מלא כוכבים מהפסטיגלים של פעם אז אולי זה לא יהיה מעפן כמו הקודמים (אלה אחרי ההדרדרות)
אבל אני לא אשלם בשביל לראות מהבית אני אחכה שזה יצא בחינם חחח
הייתי רוצה ללכת ואולי הייתי קונה כי הביאו מלא כוכבים מהפסטיגלים של פעם אז אולי זה לא יהיה מעפן כמו הקודמים (אלה אחרי ההדרדרות)
אבל אני לא אשלם בשביל לראות מהבית אני אחכה שזה יצא בחינם חחח
שואל השאלה:
לפסטיגל אין גיל.
והשנה הביאו כוכבים מלפני שנים זה לא כמו הקודמים..
לפסטיגל אין גיל.
והשנה הביאו כוכבים מלפני שנים זה לא כמו הקודמים..
אנונימית
כן אבל לשלם שבעים שקל בשביל לראות מהבית?
כואב לי לראות את זה מדרדר סליחה
עדיין לא אבל אקנה כשיהיה הטבות