3 תשובות
לפני שלוש שנים אני למדתי שפת סימנים בקורס
אבל גם ביוטיוב יש מלא סרטונים טובים ואיכותיים שלמדתי דרכם ממליצה בתור התחלה:))
יש סירטונים ביוטיוב
שואל השאלה:
באיזה קורס למדת?