5 תשובות
דגים זה פרווה
כן אז אפשר, וכל הכבוד על ההתחשבות
אני לא האדם לענות על זה עם כל העוונות שלי אבל אסור דגים עם פיצה לחלק מהעדות לא זוכר איזה
לפי הספרדים אסור ביחד אבל אחד ליד השני זה סבבה
אני שומרת לפעמים בין דגים ליחסי חצי שעה כי זה פרווה אבל חי אז זה סוג של בשר, אפשר לשים אין עם זה בעייה כל אחד אוכל מה שהוא אוכל