14 תשובות
תבדקי את זה
חוץ מזה שהבדלי הגילאים זה משהו לגמרי נורמלי אין סיבה ש"יהרגו" אותך על זה
כולה שנה הפרש
חוץ מזה שהבדלי הגילאים זה משהו לגמרי נורמלי אין סיבה ש"יהרגו" אותך על זה
כולה שנה הפרש
אין לך איך לדעת בודאות,
עד שלא תפתחי את הנושא מולו, את תוכלי רק לשער.
עד שלא תפתחי את הנושא מולו, את תוכלי רק לשער.
שואל השאלה:
אבא שלי לא מסכים לי חבר
ואחי ממש שמרני בעניין
אבא שלי לא מסכים לי חבר
ואחי ממש שמרני בעניין
אנונימית
שואל השאלה:
אני חוששת לפתוח את הנושא כי
א. אני חושבת שיש לו מישהי ואני לא מוכנה להיכנס באמצע
ב. אני פוחדת שהוא לא יקח אותי ברצינות ואני ממש ממש מתביישת
אני חוששת לפתוח את הנושא כי
א. אני חושבת שיש לו מישהי ואני לא מוכנה להיכנס באמצע
ב. אני פוחדת שהוא לא יקח אותי ברצינות ואני ממש ממש מתביישת
אנונימית
קודם תבדקי אם יש לו מישהי...
תעדכני פה (:
תעדכני פה (:
למה שהוא לא יקח אותך ברצינות? את לא ילדה קטנה
חוץ מזה שאם לא תשאלי את אח שלך/ אותו אין לך דרך לדעת אם הוא פנוי
חוץ מזה שאם לא תשאלי את אח שלך/ אותו אין לך דרך לדעת אם הוא פנוי
שואל השאלה:
אני ואח שלי ביחסים ממש לא טובים לא יכולה לשאןל אותו
אני ממש חייבת לדעת אם יש מישהי
אני ואח שלי ביחסים ממש לא טובים לא יכולה לשאןל אותו
אני ממש חייבת לדעת אם יש מישהי
אנונימית
תשאלי אותו
אין דרך אחרת סורי
אין דרך אחרת סורי
את *חושבת* שיש לו מישהי.
אולי את טועה, ואולי גם לא.
גם לגבי ב, יכול להיות שהוא באמת לא יקח אותך ברצינות, אבל גם יכול להיות שהוא כן..
את צריכה לרוץ לתוך זה, להתגבר על הפחדים ועל המחשבות של "מה אם" ו"אולי".
זה תלוי בהמון דברים כי גם יש את העניין לגבי אח שלך,
שלא כלכך ימות על זה..
זה לגמרי לשיקולך יקירתי, תחשבי לעצמך מה היתרונות ומה החסרונות בללכת/לא ללכת על זה.
אולי את טועה, ואולי גם לא.
גם לגבי ב, יכול להיות שהוא באמת לא יקח אותך ברצינות, אבל גם יכול להיות שהוא כן..
את צריכה לרוץ לתוך זה, להתגבר על הפחדים ועל המחשבות של "מה אם" ו"אולי".
זה תלוי בהמון דברים כי גם יש את העניין לגבי אח שלך,
שלא כלכך ימות על זה..
זה לגמרי לשיקולך יקירתי, תחשבי לעצמך מה היתרונות ומה החסרונות בללכת/לא ללכת על זה.
יש לו אינסטגרם אולי?
שואל השאלה:
סופרגירח כן
סופרגירח כן
אנונימית
תעקבי אחריו מבדוי רוב הסיכויים שאם יש לו חברה יהיו לו שם תמונות איתה..
שואל השאלה:
אני עוקבת אחריו ברגיל ואין
קיצור לא משהה תודה
אני עוקבת אחריו ברגיל ואין
קיצור לא משהה תודה
אנונימית
אז נו יאללה יש לך סיכוי איתו למה לא
באותו הנושא: