4 תשובות
20 שקל על 5 דקות של מזגן דלוק?? אני לא חושב שזה קרוב אפילו לשווי האמיתי של זה.
בכל זאת, אפשר לשים שלט על הדלת של החדר (או בכל מקום אחר) וככה זה יכול לעזור

שלך ובשבילך, אָדָם הוּא אָדָם. הוּא אָדָם.
חמש דקות של מזגן או מנורה לא עולות 20 שקל
אבל פשוט תדאג לכבות אותם, זה יפתור את כל הבעיה
שואל השאלה:
^ אדם הוא אדם, הייתי שמח להדביק שלט על הדלת, אבל כל השלטים נעלמו חוץ משלט אחד (שזאת גם הסיבה העיקרית שאני לא מכבה אותו)
שואל השאלה:
^ אבוקטו, זה לא שאני מנסה להשאיר אותם פתוחים, פשוט קצת אין לי שלט למזגן אז אתה יודע
באותו הנושא: