5 תשובות
זה לא אמור להיות מפחיד לעומת דברים אחרים,זה לטובתך האישית, טוב פחד זה רגש שנוצר על ידי בני אדם בעצמם.
זה ממש ממש בקטנה ותסמכו עליי אני מבינה אותך גם אני מפחדת מהדברים האלה אבל זה באמת שניה ועובר פשוט אל תסתכלי על המחט
אחת שמפחדת מזה אני אומרת לך שתמיד לפני זה מפחיד אבל דווקא שכעושים את זה מרגישים הקלה גדולה.. זה לוקח כמה שניות ואני אישית בכלל לא הרגשתי את זה. תמיד יש לי פחד לפני ואני חרדתית בנושא הזה אבל כשאני עושה אני מרגישה בסדר ואחרי זה הקלה גדולה.. אומרת לך שהכל יהיה טוב זה לא מסוכן וזה לא חיים ומוות זה רק בדיקת דם כמה שזה נשמע *מפחיד* ופחד זה דבר טבעי
מצטרפת לשאלה, יש לי מחר)':
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
הרגע עשיתי! זה באמת שטויות
אני לא מאמינה שכל כך פחדתי מזה, אל תדאגי זה באמת לא כזה נורא ואת תעברי את זה כמו שאני עברתי :)
אנונימית
הרגע עשיתי! זה באמת שטויות
אני לא מאמינה שכל כך פחדתי מזה, אל תדאגי זה באמת לא כזה נורא ואת תעברי את זה כמו שאני עברתי :)
אנונימית
באותו הנושא: