14 תשובות
מעולה
נחשב הרבה
זה מעולה
בשביל בייביסיטר זה נחשב הרבה
אנונימית
המינימום זה בערך 30 אז זה הרבה
xm1
זה טונה כסף.
FML
זה מלא
שואל השאלה:
עבודה בתור עצמאי (מהמחשב נייד)
אנונימי
זה מלא
זה ממש הרבה
כמה שעות אתה עובד ביום?
שואל השאלה:
מאמין שאעבוד שעתיים ביום בממוצע, זה לא סגור. אולי יותר ואולי פחות.

אבל עדיין יש לי את כל היום פנוי...
אנונימי