14 תשובות
בשביל מה?
מעולה
נחשב הרבה
זה מעולה
בשביל בייביסיטר זה נחשב הרבה
אנונימית
המינימום זה בערך 30 אז זה הרבה
זה מלא
זה טונה כסף.
זה מלא
שואל השאלה:
עבודה בתור עצמאי (מהמחשב נייד)
עבודה בתור עצמאי (מהמחשב נייד)
אנונימי
זה מלא
זה ממש הרבה
כמה שעות אתה עובד ביום?
שואל השאלה:
מאמין שאעבוד שעתיים ביום בממוצע, זה לא סגור. אולי יותר ואולי פחות.
אבל עדיין יש לי את כל היום פנוי...
מאמין שאעבוד שעתיים ביום בממוצע, זה לא סגור. אולי יותר ואולי פחות.
אבל עדיין יש לי את כל היום פנוי...
אנונימי
באותו הנושא: