10 תשובות
קורה
אלה החיים לא תמיד הם הוגנים
חח אתה בכיתה זין אתה תגדל יהיה לך ח
מכיוון שלהיות "הכי מקובל בכיתה" זה דבר חרא ובסוף נדפקים לאב:))
אנונימית
שואל השאלה:
^תודה על העידוד יגבר
שואל השאלה:
^^לא מקובל בקטע מגעיל ומניאקי כזה מקובל בקטע של חבר של כולם ואהוב
סתם יאח . אתה תגדל אתה תבין שברחו שלמעלה הם חרא של אנשים ילדים סליחה . תבין עשר חברים לא אמיתיים לא שווה אחד חבר אמיתי תזכור את זה
שואל השאלה:
עכשיו תודה על העידוד אבל באמת^
כי לא כולם המשיכו איתך מהיסודי וגם ככה זה החיים יכול להיות שהיו לכה חברים ממש טובים אבל לא המשחכו איתך בקשר זה קורה כמעט לכולם
אנונימי
שואל השאלה:
מבחינה חברותית/נפשית כן?
מבחינה לימודית קליל פה
שואל השאלה:
כיתה ז זה הדבר הכי זין שקרה לי בחיים