7 תשובות
לול הפכו את זה לאיזה תוכנית "טיקטוקרים"
20
אנונימי
15-18 כזה נראה לי
מזעזע אני לא יכולה לראות את זה
מזעזע אני לא יכולה לראות את זה
שואל השאלה:
זה אפילו לא משודר בקיץ איפה הפואנטה פה
זה אפילו לא משודר בקיץ איפה הפואנטה פה
זה מרגיש לי יותר כמו ערוץ הקניות ותוכנית שידוכים מאשר כמו תוכנית הבנים והבנות
15-17
בני 16-17
כן, הם אמורים להיות בני 11-12
אבל כמו כל דבר שהולך היום..
הכל מתדרדר
כן, הם אמורים להיות בני 11-12
אבל כמו כל דבר שהולך היום..
הכל מתדרדר
באותו הנושא: