3 תשובות
את נץהשאלה ששאלת לרףקח לי שנה כמעט להבין איך... אבל מצאתי את התשובה והיום אני הרבה יוצר מאושר מכשהייתי אז
בטוחה שאת רוצה? אני מרגישה אגואיסטית, יש פעמים שאני שמה את עצמי לפני כולם וזה ממש לא נעים. תאמיני לי
לזכור שזה בסדר לשים את עצמך לפני אחרים, כי קודם כל אל צריכה לדאוג לעצמך, לקיום שלך, לאושר שלך. אם לא תהיי מאושרת ומסופקת - לא תוכלי לדאוג לאחרים.