10 תשובות
כי רק בלילה עולות לך המחשבות וכל מה שעברת ביום בלילה זה מין מנוחה ואתה חושב על כל הטעויות ויכול להיות שבגלל זה אתה בוכה
למה את בוכה
כי את לבד ואז את מתחילה לחשוב על כל מה שקרה לך ומתחילה לרחם על עצמך, וזה עצוב
גם אני כזאת
את אולי לא בוכה שקורה משהו שמעציב
ואז את בוכה בלילה
בלילה יש זמן פנוי לעצמנו , יותר משאפשר לדמיין , ובאותם לילות אנחנו עלולים לתת לעצמנו לחשוב או להתרגש יותר מדיי , כי אנחנו בודדים ואין מה יעצור אותנו חוץ משינה עמוקה.
שואל השאלה:
כן הכל בסדר תודה פשוט נמאס לי בכלליות, אני לא אוהבת לחיות את החיים שאני חייה ואין לי כל כך דרך לשנות את זה עד שאני יגיע לגיל 20 לא משהו צפצפי שקרה עכשיו.
נראלי שאת יותר מידי לבד בבית בטלפון אין לך מספיק חברה סביבך וזה לגיטימי אבל את צריכה לעשות משהו עם עצמך למרות שאת בבית תנסי לעשות דברים שאת אוהבת וביום יום אין לך זמן אליהם תאפי אני אפיתי הון בזמן הזה של הקורונה והשתפרתי מאוד במטבח תציירי תנגני אם את יודעת תעשי דברי שאת רוצה לדעת לעשות נגיד לעשות צמות ללמוד לעשות שפגאט לעשות כושר אבל אסור לך לתת לעצמך להתנוון בבית תני לזמן הזה לעשות לך טוב תנסי יותר להיות עם המשפחה שימי שירים ותרקדי בבית תעשי לעצמך כיף למרות המצב אני ואחותי עושות יצירה הרבה ויום אחד עשיתי לה צמות כל הראש איזה 3 שעות
שואל השאלה:
זה לא רק היום כל השנה אני שונאת את החברה שבה אני נמצאת כולם מזויפים ואין אפחד שאני באמת יכולה לדבר איתו ולהרגיש שהוא יהיה איתי תמיד לא משנה מה
ההורים שלך והאחים שלך תמיד יהיו איתך
ובאמת שזה הגיל אבל תאמיני לי שאף אחד לא רוצה לעשות לך רע פשוט את בגיל הזה שאת מתחילה יותר להבין ומרגישה שדברים שלא שמת לב אליהם קודם ממש פוגעים עכשיו כי זה כאילו שקר אבל זה לא סך הכל באמת שיש אנשים ממש טובים שאת רק צריכה להכיר