2 תשובות
איזה כיתה אתה עולה
אנונימית
הפנימייה הצבאית לפיקוד בחיפה.
אבל זה מאוד תלוי איזה כיתה אתה.
מיונים מתחילים בכיתה ט...
אם אתה כבר ב-י יהיה יותר קשה להתקבל.
אבל זאת פנימייה צבאית, ברמה מאוד גבוהה.
אבל זה מאוד תלוי איזה כיתה אתה.
מיונים מתחילים בכיתה ט...
אם אתה כבר ב-י יהיה יותר קשה להתקבל.
אבל זאת פנימייה צבאית, ברמה מאוד גבוהה.
באותו הנושא: