3 תשובות
כע אני לא עושה משמרת החודש בכלל
ככה זה
ככה זה
זה בסדר הקורונה תעבור וזה יהיה טוב יותר. כל מה שצריך זה סבלנות ואיפוק.
זה בסדר כנל
אנונימית
באותו הנושא: