3 תשובות
כע אני לא עושה משמרת החודש בכלל
ככה זה
זה בסדר הקורונה תעבור וזה יהיה טוב יותר. כל מה שצריך זה סבלנות ואיפוק.
זה בסדר כנל
אנונימית