24 תשובות
קראתי המלט וצעקו לי " להיות או לא להיות?! " לא יודעת עד כמה זה פדיחה, מספיק שזה הביך אותי
אנונימית
בטיול שנתי של כיתה ח' נכנסתי למקלחת ואחרי לבתי את המכנסיים והם נקרעו כי סבתא שלי תפרה אותם גרוע.
וגם שכחתי לקחת תחתונים והיו צריכים להביא לי אותם
חח חשבתי שאיזה ילדה אחותי אז באתי אלייה מאחורה יז*נה נו בואי כבר ונתתי לה מכה בגב.. היא הסתובבה ואני כזה פאק אז עשיתי תעצמי מסתכלת על משהו אחר
א. אחלה תמונה של שאלה
ב. אז אתמול הייתי אמור ללכת עם ידידה לסרט אבל אז החלטנו (עלק החלטנו, נגררתי אחריה) לקנות בגדים בקניון, אז היא מדדה לה איזו חולצה ואני נשארתי בחוץ ומדדתי כובעים משעמום
כשהיא יצאה היא אמרה לי שאני נראה כוסון אז לא יודע למה, קרצתי למראה (:... והייתה איזו סבתאלה מאחורי שהסתכלה עלי במבט מבוהל והיא באה לגשת אלי... אז פשוט כיסיתי את כל הפרצוף עם הכובע וברחתי מהחנות ובגלל שאני טמבל כי יצאתי עם הכובע אז האזעקה הזאת פתאום התחילה לפעול... ומאז אני לא מדבר עם הידידה XD
פעם אחת היה לי פיפי והלכתי למורה וביקשתי לצאת. אמרתי לה שזה דחוף אבל היא לא הרשתה לי ואז ברח לי על הנעליים שלה
אנונימי
שרתי חזק עם האוזניות
באוטובוס!

כששיר סוחף אותך... -_-
כתבתי למורה שלי שנה טובה ובמקום להוסיף תפוח אדום הוספתי בטעות לב אדום כי זה היה ליידו וישר שלחתי הודעה נוספת שזה היה בטעות -_- אופס חחnnחח
דפקו לי עוגה מול הקראש שלי
הייתה לנו הצגה בסוף שנה, אז היינו קבוצה של כמה בנות שדיברו בתורות. זאת שלפניי דיברה וכזה נחנקה והתחילה להשתעל והיא בכל זאת אמרה את הקטע שלה ויצא לה קול כזה גבוה צווחני כזה מצחיק, והיא צחקה וגם אני צחקתי ואז הייתי בדיוק אחריה ולא הצלחתי לומר את המשפט שלי כי צחקתי וזאת לא הייתה אמורה להיות סצנה מצחיקה. אחר כך היא מה זה הייתה עצובה ואני מה זה התפדחתי.
הקטע היותר גרוע זה שדווקא את החזרה הזאת צילמו ועכשיו יש אותה לכל השכבה שלי בדיסק.
פאדיחה.
אנונימית
1. ביקשתי ממישהו שאני יוצאת איתו להתקשר לפיצרייה בשמי, לתת את הפרטים שלי ולהזמין (הייתי עסוקה) שהוא התקשר אליי ואמר שהוא הזמין שמעתי אותו נקרע מצחוק מפה לשם השליח הגיע לקחתי את הפיצה הביתה אחותי הגדולה פתחה את המגש והיה כתוב בענק "בתיאבון לך ול**** ולב! אמא שלי עדיין חופרת לי מי זה

2. התחשק לי מיץ הלכתי לקנות מיץ בדרך הביתה חציתי את הכביש ולא שמתי שכל הכביש היה רטוב אז פשוט החלקתי ודרסו לי את הבקבוק!

3. בשיעור אנגלית המורה כזה שאלה מי רוצה לקום ללוח וצעקתי אני ושקמתי שמעתי את כל הכיתה נקרעים מצחוק ואז ידיד שלי כזה לוחש המכנסיים שלך קרועים

4. בכיתה ח' אני ועוד שתי חברות ישבנו אצלי בבית ושתינו (פטל, בכל זאת כיתה ח'XD) ופשוט התחלנו להיקרע מצחוק בלי סיבה... ותוך כדי צחוק אמרתי להן "וואי יש לי פיפי!" וחברה שלי כזה אומרת לכי לכי לשירותים, לא הספקתי לעשות צעד ובום עשיתי במכנסיים

5. הלכתי ברחוב ומישהי ממש נראתה לי כמו אמא שלי מרחוק אז רצתי כזה בידיים פרושות וצעקתי "אמא!" ואז שקלטתי שזאת לא אמא שלי המשכתי לרוץ ושרתי תוך כדי "אמא, אמא, אמא" היא בטוח חושבת שאני חולה בראש...
רשמתי את זה כבר, אבל נו טוב נרשום עוד פעם:

באו להרצות לנו על גוגל דרייב, והמרצה שם זיין את השכל "תשמרו הכל בגוגל דרייב" "תשמרו הכל" "תשמרו" וכו' הבנתם תקטע
ואז כמה שיעורים אחרי זה, בשיעור תנך, המורה אומרת שמה שהיא מלמדת זה חומר שאנחנו צריכים לזכור לבגרות וכאלה...
ואז היא שאלה "ואיפה שומרים את זה?"
אני מהאינסטינקט "בגוגל דרייב!"
היא "בראש"
ואז כולם התחילו לצחוק ממש.. יואו זה היה אחד הקורעים

ואני נשבעת, חשבתי שהיא רצינית, לא התכוונתי להצחיק או משהו אבל זה פשוט יצא ככה. באמת שזה היה ממש ממש מצחיק
החיים שלי כל כך משעמים וחסרי משמעות שאין בהם חוויות ופאדיחות.
תודה לך ה'
ואז חזרתי ואמרתי שיש מצב הוא ירגיש קוצים או שאני לא יודעת אם יש לי קוצים
ואז הוא אמר לי שהוא אם מכנס ארוך והוא לא היה מרגיש את זה
רציתי לקבור את עצמי.
(לא שכבנו במובן מיני או משנו פשוט ראינו סרט יחד)
פאדיחה?
*מחברות פתוחות..*
מסכנה.
הדבר הכי מביך בעולםם
בטיול שנתי נרדמתי באוטובוס וצעקתי מתוך שינה את השם של הקראש שלי ווקראתי לו חיים שלי וכל האוטובוסס שמע! לקח זמן לשכנע אותם שזה בן דוד שלי.. למרות שלא...
OMG קרע אותי דרסו לי את הבקבוק
אז קיצר אני ואחותי הלכנו לריצה אני רץ ומדבר איתה והיא אומרת אבא פה ואני כזה מה? בום נדפק עומד אבא שלי מדבר לחברים בעבודה אני כזה עושה רעידת אדמה ואז אחותי מסתכלת עלי איך לא ראית את העמוד ואז היה גשם הלכנו ואני כזה במעבר חצייה עובר נופל היא נקרעת מצחוק במדרכה ואז אני רואה מכונית אני רץ 1000000 קילומטרים
1) נכנסתי בטעות לכיתה שלא שלי והכיתה שלי ראתה אותי עוברת דרך הדלת אז כשכנסתי לכיתה כולם התפקעו מצחוק.
2) הרוכסן שלי היה פתוח ולא שמתי לב.
3) זה היה בחופש הגדול, כשחברה שלי עברה לירושלים. היינו עם שקיות בידיים ואלה היו הימיםה אחרונים שהיא נשארה בעיר. בקיצור היה רמזור ובדרך לרמזור התחלתי לקפץ והשקיות התחילו לעוף וחברה שלי צחקה עלי וגם אני עליה (בגלל משהו אחר) ואיזה איזה שעברה שם שהלכה מולי עברה לצד של חברה שלי כי היא חשבה שאני מוזרה XD זה היה ככ מצחיק, היא הייתה בהלם!
ביקשתי מידיד שלי לקשור לי את השרוכים והרמתי לו את הרגל לידיים שלו והוא ברוב טיפשותו רצה לבדוק כמה אני גמישה והוא הרים לי את הרגל ממש גבוה והתיק בית ספר משך אותי אחורה (הוא היה כבד) ונפלתי על הרצפה

הייתי עם המשפחה שלי בחנות צעצועים ענקית ולא ראיתי את אמא שלי ואזז ראיתי אישה עם שיער דומה לשל אמא שלי שמחזיקה על הידיים ילדה בערך בגיל של אחותי עם שמלה כמו של אחותי וראיתי את הגב שלהן ולאישה הזאת ראו את החריץ ואמרתי לה "אמא תרימי כבר את המכנסיים" ומשכתי לה את המכנסיים למעלה וזאת לא הייתה היא אזז פשוט ברחתי משם יואוו רציתי למותת
קורל ומעיין, שתי חברות שלי גרמו לי לאהוב מזרחית עדינה אותנטית ושמחה
אבל לא אהבתי בהתחלה ואהבתי גם באנגלית אז אמרו תשמעי גם וגם
''מתוקה אוי כמה את יפה הירח כאן ממול תביני פה לא איסנטנבול..'' זוכרת שפעם אהבתי את השיר הזה
ואת ''תל אביב אחרי חצות'' ''מיי נאים איז מאור אדרי נעים לי גם מאוד'' ואת כל השירים של כל הזמרים כמו דודו אהרון ומשה פרץ וכל אלה
עברה שנה ואמרתי - מזרחית זה איכסה! עכשיו אני שומעת רק אנגלית
שלחתי לכיתה במקום לאמא שלי 'אמא אני צריכה פדים' ):
קיצר הייתי בטיול של תנועת הנוער והיו שם אנשים מכל הארץ
קיצר זה היה טיול של כמה ימים וקרו לי בו 3 פדיחות:
1. הלכתי להחליף בגדים בתא בשירותיים עם חברה (היא גם באה להחליף) והיו שם 3 תאים שאחד מהם היה פנוי
הלכתי אליו ואמרו לי שזה תא ללא מנעול
אני כזה אוקי אז החברה סגרה ושמרה על הדלת
ואני החלפתי בגדים ואז באיזה שהוא שלב החלפתי תחתונים ונשענתי על הדלת
מפה לשם ראו כמה בנות והחברה את הפות שלי (מביך אבל למזלי זה היה חושךXD)

2. אני נכנסתי לשירותים עוד פעם להתפנות והשתנתי שם ובטעות ננעלה הדלת ועשתה בעיות וננעלתי בפנים ועבר מיליון שנה עד שמישהי נכנסה לתא מלמעלה ופתחה לי את הדלת כי היא עשתה לי בעיות XD וכל הטיול צחקו עלי שאני ננעלתי בשירותים XD

3. היה לי מחזור באותו טיול (מביך) והלכתי עם הקבוצה ולא שמתי לב שיש לי כתם ענק במכנסיים עד שהצדריכה אמרה לי ומלא ראו
למזלי היה לי זקט לשים על המותניים וזה עזר
אני והקראש שלי היינו בפעילות ביחד ושיחקנו
וכשחזרתי הביתה שמתי לב שהיו לי עיגולי זיעה ענקיים וממש התביישתי זה היה כל כך מביך.
מצחיק אותי שבכל שאלה כזאת אני כותבת פדיחה אחרת וזה עדיין לא נגמרXD

אז ככה, זה התחיל בתור שיעור ספורט תמים ונורמלי ואני בגאונותי החלטתי שבא לי להפגין לכיתה את היכולות המדהימות שלי בעשיית מספרת. אז עשיתי. בום טראח. ריחפתי באוויר ונפלתי בצורה ממש מוזרה על הרצפה וכל הכיתה והמורה פשוט בהו בי והתחילו לצחוק. את אותו יום סיימתי ממררת בבכי בטרם.

איזה יום אחד שהייתי בחול טיילתי במרכז של עיר אחת עם המשפחה שלי ואיזה מישהו בגילי פחות או יותר ניגש אלי ובא להביא לי וורד (יש לציין שהוא חתיך מאוד) אני מרוב טיפשותי חשבתי שהוא בא למכור לי את הוורד, אז אני אומרת לו לא. אחר כך אני מסתובבת, לאח שלי הקטן, ורואה אותו נותן את הוורד למישו אחר, ואז מסתובב. והוא הסתכל עלי ואני עליו והיה כל כך מביך, הוא התחיל ללכת לכיווני ואני כדי למנוע עוד מבוכה מסתובבת מהר וקולטת שהמשפחה שלי רחוקה ממני ומתחילה ללכת מהר ואז הסתובבתי אחורה להסתכל מה איתו והוא היסתכל עלי במבט של 'מה את בורחת ממני'