2 תשובות
הם בקרוב יצרו איתך קשר לתאריך נוסף. אין לך מה להתקשר אליהם.
כדאי לך להגיע בפעם הבאה, אחרי הפעם השלישית הם כבר לא רואים את זה בעין טובה.
אנונימית
כדי לך להתקשר ליפני שהם מתקשרים כי זה ייגמר בנזיפה