23 תשובות
מיצי
בנדו
מיצי
עצבני
דג מלוח
חח
שונא ביבי
לדג אחד תקראי דגן ולדג השני תקראי דג
אנונימי
דידי הררי
נמו
לדגה שהייתה לי קראתי אריאנה גרנדה אבל זה כי אני אריאנטור כבר כמה שנים טובות אז אמ את יכולה לקרוא לה ככה לדוגמה או לקרוא לה על שמי (קוראים לי אליסון) סתם סתם תתעלמי מהטמטום שלי
אמיר חצרוני
משה
שוסי!!