8 תשובות
חשבון-יסודי
מתמטיקה-חטיבה
חשבון זה יסודי.. מתמטיקה חטיבה ותיכון...
הרמות לימוד נראה לי
חשבון זה אריתמטיקה, מה שלמדנו היסודי. מעבר ליסודי זה כבר מתמטיקה
אין הבדל פשוט ביסודי זה חשבון בחטיבה תיכון מתמטיקה
אין הבדל פשוט כשאנחנו צעירים (כיתות א-ג) משתמשים במושג חשבון ואז עוברים למתמטיקה שזה בעצם חשבון יותר מתקדם. אבל בכללי אין הבדל
מתמטיקה לכל דבר.....
יסודי חשבון
תיכון מתמטיקה
חשבון זה לעשות כאילו 4 פעולות חשבון, זה תרגילים של 4 הפעולות זה לא עולה רמה מזה. מתמטיקה מתחיל להתקדם, יש משוואות חדווא גיאומטריה וכו'.. מתמטיקה זה בחטיבה ובתיכון חשבון זה בדרך כלל ביסודי
באותו הנושא: