4 תשובות
לא בהכרח
אל תקחי ריטלין עצה שלי זה דופק לך את הרגשות (רציני.)
לא קשור
לא, זו תרופה שנועדה לעזור לאנשים עם בעיות קשב וריכוז.
באותו הנושא: