6 תשובות
זה בסדר d-75 הכי טוב אבל גם בי זה סבבה העיקר שאת חמודה
אני לא מכיר מידות חזייה
גם אני במידה שלך וזה אחלה
הייתי רוצה קצת יותר אבל לפחות יש קצת
הייתי רוצה קצת יותר אבל לפחות יש קצת
אנונימית
שמעי נראה לי שאף אחד מהבנים לא יודע מידות חזייה, אז תצטרכי להסביר לנו מה הגודל..
אני יודע
b70 נחשב חזה קטן,אני אישית לא נמשך כל כך לחזה ככה שזה לא משנה לי בכלל
אנונימי
באותו הנושא: