6 תשובות
וואי אין לי מושג
אבל זה תלוי איזה סוג אדם אני
אבל זה תלוי איזה סוג אדם אני
ממש מוזר לחשוב על זה אבל אני יודעת שאני מתחברת לכולם בקלות אז מן הסתם אני ארצה להתחבר אליי
בסיוטים שלי לא הייתי רוצה להיות חבר של עצמי
תלוי מי הייתי אם לא הייתי אני...
שואל השאלה:
וואי מבין אותך , אני בדיוק כמוך אנונימית
וואי מבין אותך , אני בדיוק כמוך אנונימית
אנונימי
וואו אני חושבת על זה לא פעם וגם אני שואלת על זה חברות/אנשים... זה כן ולא... כן כי אני אחלה בנאדם ולא כי אין לי כבר כוח לאנשים ואני מנסה סוג של בכוח לנתק קשרים ולא לדבר עם אף אחד אני יצור מסובך אבל זה בגדול.
אנונימית
באותו הנושא: