14 תשובות
ברור שהייתי מנסה. אני נראית מהצד כמו מלאך משמיים (ומלא אמרו לי שאני כמו מלאך) להמון, למרות שיש לי רסטינג ביצ' פייס ואני אדם קר ואדיש, אבל תמיד אעזור לאנשים. ואם ארגיש מספיק בנוח, אני אצחק ואהיה יותר משוחררת. הייתי רוצה ללמוד להכיר אותי מהצד.
חד משמעית כן. חולת נפש בקטע טוב צינית חסרת תקנה, מצחיקה תמיד, קופצנית ומאושרת
זוכה מי שמתחבר אליי :)
לא איכס איכס ממש ממש ממש לא
שאלה מגניבה, כן
סביר להניח שאני הייתה ניגשת לאני (וואו נשמע הגיוני) כי אני אדם מאוד חברותי אז נראה לי שכן
לא הייתי רוצה להיות חבר שלי, אני לא נוראי או משהו אבל יש לי וייב שלילי.
זה מוזר אבל כן
כנראה שלא, כי אני לא מסתדרת עם אנשים שדומים לי באישיות
זה מאוד תלוי איזה בן אדם הייתי מהצד, בתור מי שאני אני חושב שוואלה כן, כי הייתי מבין את עצמי והייתי יודע שאני יכול לסמוך על עצמי כשאצטרך חבר, לא אומר שהיה מושלם, כי יש לי קטעים.. אבל סך הכל כן.
אני מניחה שהייתי חושבת שאני אחלה בנאדם אבל לפעמים אני לא פתוחה עם אנשים מסוימים..
אבל במידה והייתי רואה את עצמי עם וויב די סבבה
בסביבת אנשים שאני פתוחה איתם
הייתי מתחברת עם עצמי
כרגע כן אבל לפני כמה שנים הייתי בהחלט מתרחקת מעצמי