3 תשובות
במקומך הייתי מזכירה להם שהם לא יכולים להחליט על החיים שאת חיה
תני להם לדמיין איך הם היו מרגישים אם הם היו רוצים משהו ומישהו פשוט היה בא ואומר להם "לא כי לא בא לי שתעשו את זה, אתם תעשו את מה שאני אומר".
תגידי להם שאת פשוט תסבלי ותרגישי פספוס אם פשוט תקשיבי להם, ואם צריך אפילו תעשי להם ריגשי. כן, זאת לא דרך כל כך טובה כי הם המשפחה שלך אבל הם עדיין מנסים להכריח אותך לדרך שלהם ולא מקשיבים לך.
ובתכלס, אם זה היה משהו כל כך חשוב לי במקומך הייתי פשוט נוסעת, יש רכבות ואוטובוסים. כן היו כנראה כועסים אחר כך, אבל לדעתי זה שווה את זה אם זה מה שאת רוצה לעשות בצבא. גם תזכרי שהם לא יכולים למנוע ממך להתגייס ללוחמה בסופו של דבר כי את לא בת יחידה.
ואגב, לא ציינת פה את אבא שלך, אולי הוא יהיה בעדך אם תסבירי לו את המצב ויוכל לעזור לך לשכנע את אמא ואח שלך?
שואל השאלה:
אני לא בקשר עם אבא שלי.. תודה רבה לך מדהימה! אני אנסה לדבר איתם היום
אנונימית
מקווה שיעבוד לך, בהצלחה! :)
תעדכני איך הלך לך