4 תשובות
תעשי מה שאת רוצה זה החיים שלך לא של ההורים שלך
אז תעשי 3 שנים במקום כמעט 3 שנים מי ישמע
אם זה באמת מה שאת רוצה לכי על זה אם לא את כנראה תתחרטי וזה יתסכל אותך לדעת שפספסת את זה
אם זה באמת מה שאת רוצה לכי על זה אם לא את כנראה תתחרטי וזה יתסכל אותך לדעת שפספסת את זה
אנונימית
תעשי מה שיגרום לך להרגיש שלמה. שימלא אותך ויתן לך תחושה שעשית מה שאת רוצה ואוהבת. אחרי הכל זה החיים שלך.. ואת חיה אותם. את יכולה לשמוע דעות ועצות אבל בסופו של דבר ההחלטות בידיים שלך
גם ההורים שלי היו נגד ממש שאני אהיה לוחמת
בנובמבר הזה אני משתחררת אחרי שירות מלא של לוחמה
את כבר בן אדם בוגר תעשי את החלטות שלך כי צבא זה משו חד פעמי שאת חייבת לעשות
אם את באמת רוצה לכי על זה ההורים שלך יקבלו את זה בסופו של דבר
בנובמבר הזה אני משתחררת אחרי שירות מלא של לוחמה
את כבר בן אדם בוגר תעשי את החלטות שלך כי צבא זה משו חד פעמי שאת חייבת לעשות
אם את באמת רוצה לכי על זה ההורים שלך יקבלו את זה בסופו של דבר
באותו הנושא: