6 תשובות
אחרי 7 דקות אפשר למחוק את ההודעה רק אצלך
שואל השאלה:
רגע אם נגיד עבר שעתיים זה לא ייתן לי למחוק? אין מצב שהוא ראה את ההודעה כי יש לו וי כחול
אנונימית
נכון, לא תוכלי למחוק.
כנראה שעבר יותר מידי זמן אז זה מראה לך את זה
כי אפשר למחוק את ההודעה עד שעה אחרי ששלחת.
כי הוא ראה את ההודעה אולי