3 תשובות
^
אז קודם כל, תשני את התאריך בסטיפס, קובעים בלשכה, אם היא פתוחה ואם אין סגר..
קישורים מצורפים:
בדרך כלל את אמורה לקבל דרך בית הספר באיזשהו טקס, אבל לא יודע איך זה השנה.. אולי אפשר להוציא במשרד הפנים
באותו הנושא: