3 תשובות
אז קודם כל, תשני את התאריך בסטיפס, קובעים בלשכה, אם היא פתוחה ואם אין סגר..
בדרך כלל את אמורה לקבל דרך בית הספר באיזשהו טקס, אבל לא יודע איך זה השנה.. אולי אפשר להוציא במשרד הפנים