5 תשובות
דיאטה
יכולה להגיד לך שקורה לי את זה זה דימוי עצמי נמוך תעריכי את עצמך ותגידי אני מושלמת והכי יפה שיש כי את ככ יפה
קודם כל, את מקסימה ואני מעריך אותך על הכנות.
אני יכול להגיד לך שכל מראה של כל אחת, יש הרבה אנשים שאוהבים, והכי חשוב, שאת תאהבי!
אל תהיי כל כך קשוחה עם עצמך!
וואו, אם מישהו היה מדבר אליך כמו שאת מדבר על עצמך? פשוט אל תדברי על עצמך שלילי לעולם! רק חיובי! לכי עכשיו תכתבי על דף 5 דברים שאת אוהבת בך, עיניים, אופי, יופי, גוף, שיער, כישורים..
לכי עכשיו תיכתבי 10 דברים שאת מוכירה עליהן תודה, ולכי לאינטרנט ותיראי אנשים שמתחננים לידיים ורגליים, ומתחננים ליכולת ראייה,
ומתחננים למיתרי קול תקינים, ומתחננים לפרוסת לחם..

את מדהימה! ואם הגוף שלך זה הדבר שמטריד אותך את מבצב מצויין! לכי למאמן כושר תוך כמה חודשים את מישהי אחרת.. אל תיתייאשי!
יש לך עוד 100 שנה לחיות, גם אם זה יקח 3 שנים (ואין מצב) יהיו לך עוד 97 שנה! חיים שלמים!
את מרגישה ככה עכשיו אני מבין.. אבל תחשבי גם לאופק, עוד מעט תיצחקי על זה כשתיראי את התוצאת שאת רוצה.. רק אל תוותרי! בהצלחה!
תראי שזה אימונים שיותר שורפים קלוריות והדרך הכי מהירה וטובה זה תזונה
הכוח בצעדים קטנים
כמוניי
אבל תקשיבי , זה לא בא לאט
תמשיכי עם האימונים תאכלי קצת יותר בריא מבטיחה לך שתראי תוצאות
חצי מהדרך של זה זה להישבר ואז זה סתם תוקע
את תצליחי
אנונימית