4 תשובות
יכול להיות שאת מצטלמת מזווית לא רגילה ושאת צריכה לחפש זוויות מתאימות או שפשוט את לא פוטוגנית שאת נראית טוב כאילו במציאות אבל בתמונות פחות מהמציאות יש הרבה כאלה גם אני ככה ויש מלא כאלה יכול להיות שאת לא הכי פוטוגנית שיש וגם תלוי קצת השפעה על האיכות של הטלפון שלך.
שואל השאלה:
אין דרך שאני יכולה לצאת נורמלי בתמונה?
אין דרך שאני יכולה לצאת נורמלי בתמונה?
אנונימית
אממ יכולה להשתמש בזוויות וקצת בעריכות הרבה עושים את זה אל תחשבי שיש משהו רע בך ממש לא תאמיני לי שהרבה ככה :)
יואו גם אני ככה זה ככ מעצבןן
באותו הנושא: