3 תשובות
סודה לשתייה לא אמור לעשות כלום. לפעמים כשאין אפקת אפייה אפשר להשתמש בזה.
כשאני מכינה עוגיות אני לפעמים שמה סודה.

את בטוחה שזה מזה?
שואל השאלה:
לא רוצה להקיא זה הקטע
אנונימית
מקסימום תקיאי, יהיה בסדר. תנסי לאכול לימון ולשתות מים
xm1