3 תשובות
סודה לשתייה לא אמור לעשות כלום. לפעמים כשאין אפקת אפייה אפשר להשתמש בזה.
כשאני מכינה עוגיות אני לפעמים שמה סודה.
את בטוחה שזה מזה?
כשאני מכינה עוגיות אני לפעמים שמה סודה.
את בטוחה שזה מזה?
שואל השאלה:
לא רוצה להקיא זה הקטע
לא רוצה להקיא זה הקטע
אנונימית
מקסימום תקיאי, יהיה בסדר. תנסי לאכול לימון ולשתות מים
באותו הנושא: