5 תשובות
הם אני חושבת
כל אחד איך שנוח לו- לי נוח עם הם
משתמשים פעם בלשון נקבה ופעם שבלשון זכר אין לזה מילה בעברית
זה תלוי איך הן רוצים שיקראו להן. או להשתמש בלשון פניה מעורבת. אני משתמש בלשון מעורבת כל הזמן, כי אני חושבת שהלשון שלנו ממוגדרת וכולנו סובלות מזה.
הם לדעתי, הן זה יותר מדי ספציפי לנשים