הזמנתי נעליים ותקשיבו משהו הזוי מקדימה של הנעל זה קצת לוחץ לי ומאחורה זה קצת גדול עלי זה מידה 37.5 מה לעשות??
היה לי מידה 38 וזה היה גדול עלי מאחורה ומקדימה זה היה עלי בול אבל בכל זאת לקחתי חצי מידה פחות כי הנעל קצת הייתה גדולה עלי מאחורה של הרגל ולא היה לי נוח אני לא אחליף למידה 37 כי זה כבר ממש יהיה לוחץ עלי ואני לא יודעת מה לעשות אבא שלי הציע לי לקחת את הנעליים לסנדלר שיתאים אותן לרגל שלי מה אתם חושבים?? ספידה וגרב עבה לא עוזר