6 תשובות
את יכולה גם ללוש ביד.
והאמת אולי וו לישה
והאמת אולי וו לישה
עדיף ללוש ביד
אבל בעיקרון וו גיטרה
אבל בעיקרון וו גיטרה
וו גיטרה הכי טוב.
וו לישה פשוט לא קשור כי לא צריך לחוש בצק עוגיות וגם זה יקח לך שנים עד שהבצק יהיה מוכן.
אבל בכללי בצק של עוגיות שוקולד צ'יפס הוא בצק נורא קל שאפשר להכין גם ביד
וו לישה פשוט לא קשור כי לא צריך לחוש בצק עוגיות וגם זה יקח לך שנים עד שהבצק יהיה מוכן.
אבל בכללי בצק של עוגיות שוקולד צ'יפס הוא בצק נורא קל שאפשר להכין גם ביד
וו גיטרה
גיטרה לעוגיות, וו לבצק
עדיף שתלושי ביד
באותו הנושא: