13 תשובות
לא.
זה ממש ממש לא רצח. מי שאומר שזה כן, לא מבין כלום.
זה ממש ממש לא רצח.
כי אומרים שזה תינוק שהורגים אותו...


זה לא רצח לדעתי כי זה פשוט גוש תאים
זה לא שהתינוק נולד ואז אני הורגת אותו כי לא בא לי אותו
זה לא
משלב מסויים בתהליך לדעתי זה רצח כן. אני חושבת שזאת הבחירה של האישה אם להפיל או לא אבל היא צריכה לעשות את זה עד שלב מסויים בהריון כי אחריו הזרע עוד לא התפתק לתינוק ואחכ הוא הופך לתינוק עם אשכרה רגשות, גוף, תחושות וזה כן רצח להרוג תינוק. אז כן הפלה צריכה להיות חוקית אבל לא להפיל בחודש 6 או 7 כי זה מוגזם וכבר לא אחראי גם מצד האמא
לדעתי כל עוד התינוק לא מתפתח זה לא רצח.. בשלבים מאוחרים יותר ( חודש 5/6) אם אין סיבה ואין סכנה לאמא או לעובר זה הריגה, לא רצח
זה ממש לא רצח
זה ממש לא רצח
גם אי אפשר להפיל אחרי שבוע מסויים
לא רצח
ועושים את ההפלה בשלב מוקדם ככה שהתינוק עוד לא בכלל דבר חי
לדעתי הפלה זה לא הכי בסדר בעולם אבל הפלות חייבות להיות קיימות כי זה זכות שמגיע לנשים ואין בחורה שרוצה להיאנס ולסחוב עובר של אנס 9 חודשים ולסבול ולדפוק את הגוף שלה בתהליך
אוקי לכל מי שאומר שזה לא רצח.
ברגע שיש לתינוק סוג של חיות, ואפילו בתחילת ההריון כשעדיין אין לו איברים והכל- יש עובר, ופועם בו חיים, אפילו ב3 הימים הראשונים להריון יש לעובר חיים(הוכחה- אם נשים חתיכת בשר על השולחן 3 ימים היא תרקב, אבל הביצית לא רק שלא נרקבת אלא גם מתפתחת וביום ה40 כבר יש מח והלב מתחיל לפעום) בכל אופן אין הבדל בין להרוג תינוק שנמצא בעגלה לבין להרוג תינוק שנמצא ברחם של האמא, לזה יש חיות ונשמה וגם לאחר יש חיות ונשמה, וכמו שאמא לא תהרוג את הילד שלה אחרי שנולד ככה גם היא לא צריכה להרוג אותו לפני, אין הבדל!!! אפילו גדולי הרופאים אומרים שזה רצח לכל דבר.