12 תשובות
למה גרועות מה הבעיה בהן??
מה
מה זה "גרועות באופי"?
מה זה "גרועות באופי"?
שואל השאלה:
מתנהגות מגעיל נקודה
מתנהגות מגעיל נקודה
מה הן עשו לך שהן מתנהגות מגעיל
שואל השאלה:
טניה יש לה קול דוחה והיא בן אדם דוחה, ליה היא בן אדם דוחה, אנג'ל מכוערת זה די מספיק לא, אולי עלמה הכי נורמלית אבל הם כולם צבעו את השיער אז בתכלס לא
טניה יש לה קול דוחה והיא בן אדם דוחה, ליה היא בן אדם דוחה, אנג'ל מכוערת זה די מספיק לא, אולי עלמה הכי נורמלית אבל הם כולם צבעו את השיער אז בתכלס לא
ממתי אתה מתקשר עם מי שעונה לך לשאלות ^
אנונימית
ואתה נשמע ממש מדהים
מילא הייתה לך סיבה אבל מה זאת השנאת חינם הזאת
בן כמה אתה, 7?
מילא הייתה לך סיבה אבל מה זאת השנאת חינם הזאת
בן כמה אתה, 7?
אי אפשר להחליט כולן שם גרועות באותה מידה אבל אני חושבת שהכי גרועה זאת טניה
שואל השאלה:
לטניה ואנג'ל יש קול הכי מכוער הקול של ליה הכי סביר מכולם שם
לטניה ואנג'ל יש קול הכי מכוער הקול של ליה הכי סביר מכולם שם
שואל השאלה:
הם גרועות וגם טובות אבל דקל וקנין הכי גרוע שיש בועלם
הם גרועות וגם טובות אבל דקל וקנין הכי גרוע שיש בועלם
?? הייתי מבינה אם היית אומר שהן לא יודעות לשיר והשירים שלהן נוראיים, זה נכון, אבל מאיפה אתה יודע איך הן במציאות מה פגשת אותן?
האופי שלהן לא קשור לקול שלהן הטיעונים שלך לא הגיוניים חח
האופי שלהן לא קשור לקול שלהן הטיעונים שלך לא הגיוניים חח
^כן בדיוק. גם לדעתי ללא ספק הן לא יודעות לשיר בכלל ויש להן שירים גרועים. כאילו לגבי השירים אני חושבת שהן יכלו להשקיע קצת במילים לפחות ולשדר לילדים שצופים בהן מסרים טובים יותר מעוקב באינסטוש יו נואו... אבל לגבי האופי מאיפה אתה מכיר אותן בכלל. זה שהן גרועות בשירה לא אומר שיש להן "אופי גרוע"..