2 תשובות
אין כל כך מה להביא כולם יגידו "תתיחסו לזה כמו שיעור רגיל" אבל זה לא אני רק אגיד שאם המורה שלך הגיש אותך הוא חושב שאת מוכנה בכל מקרה בהצלחה
לזכור להיצמד לימין ובכל פנייה שאת עושה להציץ במראה.