6 תשובות
אני חושבת שכדאי לעשות שיעור לפני
לדעתי כן.
כן
המורה שלי תמיד עושה שיעור לפני טסט, חצי שעה כזה 40 דקות בחינם לאלו שהוא מגיש ורק ככה הם ניגשים לטסט עצמו :) אחרי שהוא נתן דגשים אחרונים הזכיר והרגיע
שואל השאלה:
תודה(:
נראה לי שאני צריכה סמי הרגעה חחח
תודה(:
נראה לי שאני צריכה סמי הרגעה חחח
אנונימית
אולי כן,כי אז הוא יכול ממש לרענן לך את הזיכרון ולכוון אותך לדברים.
בהצלחה :)❤
בהצלחה :)❤
באותו הנושא: