7 תשובות
לא נראה לי כדאי, יש שם הרבה נוכלים והרבה חארות ולא יצא מזה שום דבר טוב לדעתי. תכירי גברים בדרכים נורמליות
לא כדאי בגיל 17 לפי דעתי, טינדר זה לרוב סטוצים ולא באמת מערכות יחסים.
שואל השאלה:
אני לא בקטע של גברים,אז אני לא חושבת שיהיה את כל הקטע הזה
אנונימית
שואל השאלה:
וכאילו אני לא חושבת שאם מישהי תציע לי רק מין אשתף פעולה, יש לי מה להפסיד?
אנונימית
אין שם אף אחד שרוצה יותר ממין. זה לא אתר הכרויות, זה אתר סטוצים
שואל השאלה:
בטוח? אין לי טעם לנסות?
אנונימית
את יכולה לנסות תמיד אבל כנראה שפשוט תיפגעי מבחירות שישחקו בך