4 תשובות
זה שיש קורונה לא אומר שפתאום אין תאונות ומחבלים ומחלות ל"ע רח"ל
אנונימי
קודם כל עדיין יש תאונות ומחלות אחרות שנית כל אנשים יותר מבודדים בבית פחות יוצאים התקפי חרדה, דיכאון,הפרעות אכילה כי מסתכלים יותר במראה
אממ מלא דברים..?
התקפי לב
דברים כמו שבץ וכאלה
פציעות כלשהן
נגיד לשבור יד או רגל או משהו
הפרעות אכילה
פגיעה עצמית
אולי גם מקרי אלימות שהלכו רחוק
ועוד מחלות אחרות
את יודעת קורונה זה לא המחלה היחידה שיש
התקפי לב
דברים כמו שבץ וכאלה
פציעות כלשהן
נגיד לשבור יד או רגל או משהו
הפרעות אכילה
פגיעה עצמית
אולי גם מקרי אלימות שהלכו רחוק
ועוד מחלות אחרות
את יודעת קורונה זה לא המחלה היחידה שיש
שואל השאלה:
נכון אבל שמעתי על מקרה של ילד שהתעלף וההורים שלו לא רצו לקחת אותו לבית חולים הם חשבו שזה סתם והם לא רצו ללכת בשביל לא להדבק בקורונה
נכון אבל שמעתי על מקרה של ילד שהתעלף וההורים שלו לא רצו לקחת אותו לבית חולים הם חשבו שזה סתם והם לא רצו ללכת בשביל לא להדבק בקורונה
באותו הנושא: