7 תשובות
לא קשור למשקל, אם תתמוטטי כי לא אכלת כלום יאשפזו אותך לא משנה מה המשקל.
2.800
זה לא קשור למשקל בכלל.
את מודעת לכך שאם את מתאשפזת במוסד פסיכיאטרי זה נרשם לך בכל מקום ויפגע בך בכל תחומי החיים?
ולשאלתך, זה תלוי אם יאבחנו לך מחלת נפש/הפרעת אכילה.
לא מתאשפזים לפי כמה את שוקלת
לוקחים אותך למיון פסיכיאטרי שזה מקום מאוד מפחיד ולא נעים, פסיכיאטר מדבר איתך ולפי זה מחליט אם לאשפז אותך או לא, ואז את הולכת למחלקת נוער שזה מקום הרבה פחות נעים. היתה לי ילדה פסיכוטית במחלקה, היא הרביצה לכולם. רוב החדשים בוכים בימים הראשונים שלהם, גם באמצע הלילה, שומעים את זה על כל המחלקה. יש חדרים מסויימים שיש בהם מצלמות אבטחה. יעבירו אותך מיליארד טיפולים שאת לא צריכה אבל ילד אחר כן צריך, ואולי הכניסו אותך במקום הילד הזה. תחשבי על זה.
אנונימי
היי דבר ראשון זה לא קשור למשקל בהכרח אם מצבך הנפשי מאוד מדורדר גם יאשפזו אותך אם תתמוטטי כי לא אכלת יאשפזו אותך אם מי שאת מטופלת אצלו ירגיש שאת לא יכולה להשאר בחוץ הוא יאשפז אותך

דבר שני תפסיקו זה לא וסד פסיכיאטרי יש מחלקות להפרעות אכילה בלבד
אני מאושפזת בתל השומר ילדים ג שזו מחלקה להפרעות אכילה בלבד והאווירה לא נוראית כמו שאנשים מתארים פה כי זו מחלקה של אך ורק הפרעות אכילה
יש כאן מדריכים מדהימים שיעזרו לך בכל רגע שקשה וישמרו עלייך שאת אוכלת ייעצו לך ויהיו שם תמיד בשבילך יש כאן ילדים מדהימים כל אחד הוא עולם וצלואו ברור יש ימים קשים במחלקה כמו יום שקילה אבל לא בצורה פסיכופטית פשוט יש הרבה בכי ביום הזה אבל בדרכ זה בבוקר ואז זה נגמר הצוות כלכך חם ומכבד ואוהב אז תפסיקו להגיד לה על פסיכיאטרי וכל מיני כאלה רוב סיכויים שאם תגיעי למצב גופני ירוד את תתאשפזי במיון ילדים ולאחר חודש שם או חודשיים תלוי במצב של המקומות במחקה תיכנסי למחלקה

ואני לא ודעת מהו גילך אם את 18+ יש גם מחלקה לבוגרות בתל השומר וגם שם האווירה מדהימה וצוות מדהים אבל בכל מקרה את תגיעי לאשפוז אם תמשיכי כך וזה לא חייב להיות הסיבה תת משקל זה תלוי בעוד כלכך הרבה דברים והגיעו לא מעט בנות למחלקה שהם במשקל יחסית בסדר ועדיין אשפזו אותן סתם שתדעי

מקווה שתצליחי בחוץ ולקחת את עצמך בידיים אבל אני חושבת שזה משהו שהוא קשה ממש לעשות אותו בחוץ ואשפוז יכול כלכך לעזור
מגיעים לפסיכיאטרי במצב הפרעת אכילה רק אם היא עושה בעיות במחלקה של ההפרעות אכילה בלבד והמחלקה מרגישה שהיא לא יכולה לעזור לה יותר כי הם ניסו הכל או אם את בורחת או פוגעת בעצמך באופן תדירי או שאם את לא מסכימה להתאשפז ואז מוציאים צו