9 תשובות
כן,יש לי חברה כזאת שתהרוג מי שיצלם אותה ):
כן, תמחקי ותתנצלי
יכול להיות שהוא חסר ביטחון כדאי שתמחקי
שואל השאלה:
התנצלתי, הוא לא סולח -_-
אנונימית
הגיוני
פשוט תמחקי
שואל השאלה:
נתתי, לא ככ עוזר
אנונימית
יש אנשים שלא אוהבים שמצלמים אותם
שואל השאלה:
אצלי אני מחקתי.. כבר ברגע שהוא כעז
אנונימית
תני לו להירגע