84 תשובות
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה
אולי הן לא מתחברות...לא כולן אוהבות לשים.
אני אישית כן שמה :))
כי אולי לא מתחברות או שלא טובות בלמרוח לק ומתייאשות מלכתחילה
למה אתה לא שם?
שואל השאלה:
ok ahi,לא אמרתי שלא.... שאלתי אם יש סיבה.
אנונימי
אין סיבה
שואל השאלה:
kiwi,כי אני גבר.וגם כי לק ברגליים גבריות זה מגעיל ממש(לפי דעתי...)
אנונימי
כי למה כן?
שואל השאלה:
kiwi,את שמה?
אנונימי
שואל השאלה:
shoham,כי זה טיפוח וזה מחמיא
אנונימי
אני לדוגמא לא עושה כי זה מכאיב לי לגב ככה להיות כפופה הרבה זמן, ואין לי כוח לחרא הזה אז אני פשוט לא עושה.

רק במקרים נדירים שמשעמם לי ממש
אני שמה בקיץ
סבבה אבל למה אתה מצפה שלכולן יהיה לק ברגליים
שואל השאלה:
קלקסה,את שמה בכלל?
אנונימי
נראה לי יש פה מישהו עם פוט פטיש
שואל השאלה:
mable,את יודעת שיש אפשרות לעשות לק אצל אישה שעושה לקים?
אנונימי
מה זה קלקסה?
שואל השאלה:
את האמת שממש לא עם פוט פטיש לא קרוב לזה אפילו וגם אם כן מה הבעיה?
אנונימי
שואל השאלה:
זה השם שלה
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה את כן שמה?
אנונימי
אמרתי שיש בעיה?
אתה יודע שלאישה הזאתי שעושה לקים צריך לשלם 100+ ולדעתי זה חסר תועלת ובזבוז כסף?
שואל השאלה:
חשבתי שיש לך בעיה עם פוט פטיש,זאת משיכה רגילה לחלוטין.
אנונימי
שואל השאלה:
100+רק על לק???
אנונימי
שואל השאלה:
אם את אוהבת משמע את חושבת שזה מחמיא כמו שאמרתי.
אנונימי
כן זה בערך המחיר
שואל השאלה:
ואי אפשר פעם בחודש?/לבקש מאמא/אחיות/מישהו אחר?
אנונימי
כן אחי 100 שקל בוקר טוב
אחי למה שאבזבז כסף של אנשים אחרים? ווטפאק?
שואל השאלה:
לא הבנתת התכוונתי שתקני לק ושהמשפחה שלך תעשה לך
אנונימי
בוא תשים לנו לק וזהו
עם אעשה פעם בחודש, אז לקראת סוף החודש הלק לא ייראה משהו כי ייראו כמו שטח כזה של ציפורן כי היא גדלה ואז זה ניראה לא ככ טוב, ועדיף לעשות כל 3 שבועות בערך.
אז נגיד לבזבז 100 בחודש, למה ניראלך שאבזבז בשנה 1200 שקל בשנה רק על ציפורניים שלאפחד לא מעניין?
שואל השאלה:
לא הבנת התכוונתי שתקני לק ושהמשפחה שלך תעשה לך
אנונימי
בכללי אין לי ציפורניים אז גם אין על מה למרוח
למה שאקח זמן פרטי מהמשפחה שלי?? גם להם יש חיים אתה יודע
שואל השאלה:
kiwi,אם זה מה שבזכותו יהיה לכן לק תמיד אני אשים
אנונימי
למה כל כך חשוב לך שיהיה לנו לק?
שואל השאלה:
כי לפי דעתי זה טיפוח וזה דבר בסיסי
אנונימי
אפשר להבין למה אתה ככ רוצה לק ברגליים של בנות? יש לך קטע לזה אני מבינה
אני לא שמה לק גם בידים
אוקיי
אחיי'יי איזה טיפוח זה לא קשור
אין לי כוח להתווכח על זה יותר ביי
גם לי להתראות.
שואל השאלה:
mable,את האמת שלא ממש לא... אבל לפי דעתי זה פשוט טיפוח.כמו כל דבר...
אנונימי
זכותן.
שואל השאלה:
כי אתן יודעות שאני צודק
אנונימי
טיפוח זה לא בהכרח שיהיה לי לק ברגליים
שואל השאלה:
שוהם,את עושה לק ברגליים?
אנונימי
שואל השאלה:
זה מראה אבל על זה שאכפת מהמראה.... של הכל כולל הכל ולא רק יחס לחצי מהגוף
אנונימי
לא אתה לא כי לכל אחד יש תפיסה שונה של אסתטיקה וזאת שלך זכותך אבל גם אנחנו אומרות את דעתנו כי אם חושבים על זה אתה אומר לנו לעשות משהו שאולי לא בא לנו אז למה להתווכח
לא אני לא אבל אם אני ארצה אני יעשה
בלי שום קשר אתה נראה כמו אחלה של בן אדם וממש לא בא לי להמשיך עם השיחה הזאת עכשיו אז ביוש
שואל השאלה:
תקשיבי אני ממש לא הכרחתי... פשוט הבעתי את דעתי.
אנונימי
שואל השאלה:
תקשיבי שבאמת זה לא היה בקטע רע.. אני אמרתי את דעתי וזה לא היה בקטע של להחליט או משהו זה היה בקטע שמבחינתי זה חלק מטיפוח.
אנונימי
כן אני יודעת
שואל השאלה:
באמת שגם את נשמעת לי בחורה טובה ושתדעי שזה לא היה בקטע רע לאף אחת מכן. פשוט כמו שאמרתי לק מבחינתי נמצא בקטגוריית "טיפוח".
אנונימי
זה פשוט יקר וגם לא כל אחת אוהבת
היי שוהם
היי יעל
שואל השאלה:
יעל,את שמה לק?
אנונימי
שואל השאלה:
אתן מכירות כאילו?
אנונימי
לפעמים כאילו אם יש לי את האופציה אני אשים נראלי
כן חחח במקרה נפלנו על אותה שאלה
חחח כן פתאום ראיתי אותך פה ולא הבנתי הייתי כזה זאת יעל?
שואל השאלה:
יעל,מצוין
אנונימי
חחח מעולה
שואל השאלה:
חחח,כרגע את עם לק?
אנונימי
אממ לא
כי בא להן , חוץ מזה זה ממש לא קשור לטיפוח , אישה יכולה להיות מטופחת בלי קשר ללק , יש כאלה שפחות אוהבות את זה זה לא אומר שהן לא מטופחות
שואל השאלה:
לא אמרתי שהן לא. אמרתי שלפי דעתי הן פחות,את עם?
אנונימי
חחח אתה שואל את כולן?!
שואל השאלה:
מה הבעיה?
אנונימי
אין בעיה - רק למה זה הכרחי , וכן אני עם.
שואל השאלה:
חחח ,כי אז אם יש/אין לך אני מסתכל על מה שאת כותבת באופן אחר
אנונימי
לא הבנתי כל כך, אבל סבבה ...
למה אתה לא שם ג'ל בגבות?
לק זה לא טיפוח
זה כמו נגיד שאתה חייב לשים צמיד או שרשרת
זה כמעט אותו הדבר
לא כל אחת חייבת לשים לק
אני שמה מתי שיש לי זמן
לק זה סתם תוספת שאם בא לך את יכולה לשים
זה סתם ליופי זה לא טיפוח
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית ,את שמה ?
אנונימי
אני שמה מתי שיש לי זמן לא תמיד
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי,כמו שאמרתי ואגיד עוד פעם מבחינתי ודגש על מבחינתי לק זה חלק חשוב מטיפוח.. ולפי דעתי זה משהו בסיסי
אנונימי
זה לא משהו בסיסי אף אחת לא חייבת לשים את זה
זה כמו שאני יגיד שבן חייב לפי דעתי לשים כובע כל היום
זה אותו הדבר
אנונימית
שואל השאלה:
בואי נדבר בפרטי אני אגיד לך הכל
אנונימי