11 תשובות
לא, זה לא יפה לדעתי
אני לא שמה לדעתי זה מיותר
לא, כי בכל מקרה שמים נעליים ובקושי רןאים
אני שם לבן
אנונימי
כן, שקוף/לבן. רק בשביל מראה אסתטי יותר.
לבן/שחור
אנונימית
לבן או ורוד בהיר
הייתי רוצה אבל אני עקומה לצערי
כן לבן או סגול חום כזה זה ממש יפה
לא
כי אני גם לא ככ אוהבת ללכת עם כפכפים
כי אני גם לא ככ אוהבת ללכת עם כפכפים
תמיד, מרגישה מוזר בלי.
בדיוק היום עשיתי, שמתי תכלת מתוק.
בדיוק היום עשיתי, שמתי תכלת מתוק.
באותו הנושא: