22 תשובות
לא היהה
סביר
כיף רצח האמת
אחלה שבעולם
שואל השאלה:
למה היה לכם זום עדין? מבאס רצח..
ולי היה ממש נחמד תודה ששאלתם;)
למה היה לכם זום עדין? מבאס רצח..
ולי היה ממש נחמד תודה ששאלתם;)
הקראש שלי נתנה לי דחייה, התבלבלו ביני לבין הערס של הכיתה וירד לי כל הציון בתנ"ך בגלל "שלא הייתי ב20 שיעורים", נפלתי בדרך לבית וכואבת לי הרגל, איחרתי בבוקר כי הרכבת שלי לא הגיעה בזמן, לקחתי כדור ועכשיו אני לא אוכל ויש לי טעם יבש בפה, אני מעשן סיגריות ואוכל שוקולד וזה גורם לי לרגשות אשם, שתיתי וודקה לפני כמה זמן כשאני על כדורים וכולם יודעים למה זה גורם.. אז כן איך עבר היום שלך??
שואל השאלה:
היה נחמד
הגעתי מוקדם ב10 דק, אחכ עשינו מסיבת חנוכה וביזבזנו 2 שיעורים
אחכ בשיעור מחשבים הגיע טכנאי לחדר מחשבים למעלה אז היינו צריכים לרדת ובגלל שהמורה היתה צריכה לדבר עם הטכנאי ואמרתי לה שהבנתי מה אמורים לעשות בערך(פחח אני? להבין?) אז היא מינתה אותי לבדוק שכולם מסתדרים ולסמן מי שסיים תעבודה
אחכ שיחררו אותנו 20 דק מוקדם יותר וסהכ נסעתי שעה באוטובוס חזור
היה נחמד
הגעתי מוקדם ב10 דק, אחכ עשינו מסיבת חנוכה וביזבזנו 2 שיעורים
אחכ בשיעור מחשבים הגיע טכנאי לחדר מחשבים למעלה אז היינו צריכים לרדת ובגלל שהמורה היתה צריכה לדבר עם הטכנאי ואמרתי לה שהבנתי מה אמורים לעשות בערך(פחח אני? להבין?) אז היא מינתה אותי לבדוק שכולם מסתדרים ולסמן מי שסיים תעבודה
אחכ שיחררו אותנו 20 דק מוקדם יותר וסהכ נסעתי שעה באוטובוס חזור
היה חרא הייתי כל ההפסקה בשירותים
היה פראי אם את יודעת למה אני מתכוונת ;)
אנונימית
וואי וואי פחדתי מידי לא הלכתי כל השבוע ולא מתכננת ללכת גם מחר וחמישי
מזעזע היה מבחן
איכ
פיספסתי את האוטובוס(הגעתי שניה אחריו) אבל זה פוצה בקח שביטלו לנו את השיעור האחרון ושיעור לפניו המורה לא הגיע אז הלכנו סה"כ היה דווקא טוב
בית ספר החה נוראי חוויה ממש מזעזעת..
אבל שרדתי כמו גדולה:)
אבל שרדתי כמו גדולה:)
שואל השאלה:
איזה שם לא מענין יאי לך
איזה שם לא מענין יאי לך
שואל השאלה:
וכל הכבוד קליקית
וכל הכבוד קליקית
היה נחמד מינוס,הודיעו לי שצריכה להגיע בחנוכה לבית ספר להשלים מבחנים ):
שואל השאלה:
אוישש
אוישש
חביב
^^תזכיר לי לא להתלונן על היום שלי יותר
אני בבידוד :(
תרומות יתקבלו בברכה
תרומות יתקבלו בברכה
באותו הנושא: