15 תשובות
אני כי ישנתי כל השבת
אני
לא יודעת תכלס
משעמם לי
לא יודעת תכלס
משעמם לי
אני כי אני לא נרדמת
אני כי לא נרדמת
שואל השאלה:
אני קמתי ב4 בצהריים ואני לא עייפה
אני קמתי ב4 בצהריים ואני לא עייפה
אני לא יכול להירדם לאניודע למה
אני
לא מצליחה להירדם
לא מצליחה להירדם
אני כי העירו אותי ב2 ולא מצליחה לחזור לישון מאז
שואל השאלה:
חברים בואו נתאגד כולנו ונשבות שביתת שינה
חברים בואו נתאגד כולנו ונשבות שביתת שינה
אני בעד
גם אני
משלים שעות אנימה
אני כי אינלי בצפר
אני ישנתי ממש ממש קצת בגלל שהייתי בחרדה מכל מיני דברים כל הלילה
ישנתי 3 שעות כי לא הצלחתי להירדם
באותו הנושא: