7 תשובות
זה לא קילוגרם זה גרם, הכול טוב זה משתנה מלא
עלית 300 גרם לא קילו. אם היית עולה 3 קילו היה מראה לך 49 קילוגרם
שואל השאלה:
אהה כן נו התכוונתי גרם פשוט שכחתי איך קוראים לזה
אהה כן נו התכוונתי גרם פשוט שכחתי איך קוראים לזה
אנונימית
הי יקרה, ה3 קילו הם נוזלים שהצטברו טיאגו בקרוב.. אין מה לדאוג. עוד יום יומיים זה התאזן.
שואל השאלה:
הייתי 46 עכשיו אני 46.3
הייתי 46 עכשיו אני 46.3
אנונימית
שואל השאלה:
קילוגרם
קילוגרם
אנונימית
שתית הרבנ? אין מצב שאכלת סלט ועלית 3 קילו
באותו הנושא: